Tolkcontact Telefonie
Telefonisch bereikbaar zijn voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking? Onze tolken Nederlandse Gebarentaal en schrijftolken vertalen gebaren naar spraak. Voor uw medewerkers verandert er niks.
Hoe werkt het?
Met een klik op de knop, kunnen klanten ons videobelportaal op uw website bereiken. Zij komen dan direct in contact met een tolk Nederlandse Gebarentaal. De tolk Nederlandse Gebarentaal heeft een gesprek in gebarentaal met de klant en geeft in gesproken taal aan de medewerker door wat de klant vertelt. De klant kan ook communiceren via een schrijftolk. Zij chatten dan met elkaar en de schrijftolk vertelt de medewerker aan de telefoon wat de klant typt. Voor uw medewerker verandert er niets, zij kunnen het gesprek afhandelen zoals zij gewend zijn.
Benieuwd hoe het eruitziet? Ga naar de website van NS. Daar staan negen manieren om contact op te nemen. Linksonder staat het kopje ‘doof of slechthorend?’ Als u klikt op ‘Bellen via Teletolk’, dan gaat u naar ons videobelportaal.
Voor wie?
Deze dienst is geschikt voor organisaties die telefonisch bereikbaar willen zijn voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking. Wij geven u een klein stukje code die u op uw website kunt plaatsen. Meer heeft u niet nodig om Tolkcontact Telefonie te laten slagen.
De kosten
De eenmalige installeerkosten voor het inrichten van het belportaal zijn € 250. Daarna betaalt u maandelijks € 95 voor het gebruik van het belportaal. De klant (de beller) hoeft niks te betalen.
Vragen?
Wilt u meer informatie over onze diensten? Onze klantenservice helpt u graag verder.